lördag 13 december 2008

Välfärdsstaten

Jag fick tillbaka min tenta igår. Tentan om den fruktade välfärdsstaten. Och jag fick VG, helt sjuukt! Trodde jag aldrig! Tyckte inte alls om själva kursen men fixade det ändå. Grymt Moberg! Frågan som jag själv tyckte att jag kunde bäst, fick jag sämst på. En upp och ned vänd tenta helt enkelt.

Vi har en tradition här i Linköping. Har någon av oss fått VG på en tenta är det upp till den andre att laga fin middag. Igår var det alltså Robins tur. Jag fick kotletter med pressad potatis och underbar sås. Min pojkvän är bäst! Jag blev riktigt impad av middagen!
Ikväll blir det parmys, jippe!! Och imorgon är det bodypump som gäller. Jag och Emmie var dumma och räknade fel på timmarna i torsdags och missade BodyPumpen. Jävligt dumt, men sånt händer.

Saknar er där hemma nu, om en vecka är jag hemma!!
Puss på er, Saga hälsar ;)

3 kommentarer:

Jessika sa...

Ahh härligt, grattis! Jag vill också klara tentorna nu...

I våran klass har vi bestämt omvänt, att den som klarar sig bäst får bjuda på något riktigt gott som straff! :P

Anonym sa...

Jag väntar självklart på bilder från det händelserika parmyset som vi missade! :)

Anonym sa...

Kul att du kom igår!! d måste vi göra oftare!! kramkram