torsdag 15 januari 2009

Äntligen!

Jag har en bortförklaring, kanske inte en så vidare bra sådan, men jag har en bortförklaring. Lösenordet. Det hade bara försvunnit, tagit sitt pick och pack och stuckit ifrån min hjärna. Sant.
Men nu är jag tillbaks, mer taggad än någonsin!

Jullovet var helt underbart! Jag fick träffa många vänner och gjorde massor med roliga saker; pimpelfiske, skridskoåkning, massa TP-spelande, fick reda på att jag skall bli "moster" och mycket, mycket mer. UNDERBART!

Under lovet har jag också provat på alla tester som kommer vara på fystestet (som jag skall göra på onsdag btw!!!). Bara så ni vet så klarade jag av alla grenar, hemma på gräsmattan i alla fall. Mattias var iväg i måndags och klarade av det, så nu måste jag också göra det. Annars blir det pinsamt...

Igår hade vi redovisning i skolan, gick inte superbra, men jag hoppas på att jag är godkänd... Annars är det rätt lugnt i skolan, börjar ny kurs på måndag (socialt arbete med barn och ungdomar eller något..). Läser också Juridisk översiktskurs vid sidan av på distans just nu, super intressant, I like it.

Saga skriker, så jag får väl umgås lite med henne... Jag ber om ursäkt igen för att jag varit så seg med att skriva, men som sagt; lösenordet.
Ta hand om er, vi ses!
Puss

P.S: Här faller snön, hur mysigt är inte det? D.S

6 kommentarer:

Anonym sa...

Förklara det där med mosteriet!!
Är freddan med barn??
Vickan??
Katten? xD

Jessika sa...

Oo spännande... Alla som Elsa räknade upp där är ju troliga kandidater.

Moberg sa...

Kan säga att det är varken Vickan, Freddan eller Katten!
Vem det är kommer ni nog märka snart... personen finns i era trakter ;)
Puss på er

Anonym sa...

Oj oj, snacka dååålig bortförklaring det där med lösenordet.. ;) Roligt att du ska bli moster! När? :)

Anonym sa...

Hahaha, säääkert! Du är bara för lat för att blogga! :P

Anonym sa...

Ja nu blev ja oxå nyfiken på vem d kan vara?!