onsdag 28 januari 2009

Choklad.

Det är inte jätteofta jag är sugen på denna sötsak, men det finns vissa stunder. Som idag tillexempel.. (det har sina naturliga förklaringar, tomtevecka), och då får man faktikst äta choklad. Det är skrivet i den kvinnliga bibeln, cosmopolitan. ;)
Samtidigt som jag mumsar på min Marabou Mjölkchokladkaka steker jag plättar. Plättar som skall serveras tillsammans med sylt och glass om en stund. Lyxigt!
"Så, varför lyxar hon till det så väldigt idag" tänker ni. Jo, det skall jag berätta för er. Jag har varit på gymmet. Och tränat BodyPump, ett av de fåtaliga passen som man kan dö utav. Det är säkert, så känns det! Helt sjukt jobbigt, dock gick det bättre idag än förra gången. Kul kul kul!

3 kommentarer:

freppi sa...

Börja snusa så slipper du godissuget!

Jessika sa...

Käka choklad i drivor och klara dockan! :D

Pff, snus lyfter inga dockor!

Anonym sa...

Jag är ALLTID sugen på choklad! :)