tisdag 28 oktober 2008

Bloggandet i sig.

Ja, jag vet hur det blir... Jag bloggar i tre veckor och sedan glöms den bort. Precis som alla andra gånger.
Kanske ska jag skärpa mig denna gången? Verkligen ta tag i det förbaskade bloggandet och ge det en vettig chans. Kanske blir bloggandet till en del av mitt tränande. Något jag kan finna lust och motivation från? Troligtvis inte.

Igår var första gången jag var ute och joggade efter att jag börjat med proteinpulver och kreatin (det sägs vara bra, varför inte pröva?). Vet inte om just detta var anledningen till min otroliga ork men jag förvånade mig själv med att orka runt hela skäggetorp utan att vara helt slut när jag kom hem. Inte heller joggade jag på lugnt och fint, utan sprang på som en galning! Synd att batteriet på min ipod var slut, annars hade jag kunna imponera på er med en god tid ;).

Hade det inte varit för min näsa som helt plötsligt har svällt upp till en clowns sådan hade jag tagit tag i mig själv och varit på gymmet just nu. Jag gör dock en god gärning då jag sitter kvar här, jag slipper ju nämligen att skrämma alla barn på bussen.

Nej, pluggandet var det ju också. Båten i Parken skall läsas ut till imorgon. Jippie!

3 kommentarer:

Jessika sa...

Go for it! Men var är tigerränderna? :O

snorr sa...

Försöker du säga att du ser ut som COCO nu??

Anonym sa...

Kul att du bloggar igen!! Kul å läsa om dej!!
Puss