torsdag 30 oktober 2008

Skitväder

Det är helt otroligt vad det kan regn i denna stad, det tar aldrig stopp! Tro det eller ej, men jag tror att Uddevalla just blivit av med utmärkelsen "regnets stad". Grattis Linköping!

Idag har jag, tillsammans med Emmie och Maria, varit på gymmet och rört oss lite. Ben och rygg stod på programmet som höll på i ca 90 minuter. UNDERBART!
Körde lite kondition de första 15 minuterna och sen var det bara att sätta sig i maskinerna. Benen har fortfarande lite träningsvärk efter förra veckan, men inget man inte överlever. Armarna däremot kommer vara döda imorgon. (Synd, det betyder att Robin får sköta städningen).

Träningspasset gick väldigt bra och jag känner mig riktigt nöjd över mig själv. Pressade mig inte till det yttersta på grund utav min förkylning, men jag tränade i alla fall :).
Ville bara säga det. Hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj! Du får med dig hela gänget - duktigt värre! :)