söndag 17 maj 2009

Dålig stil.

Jag är kass, mer än kass. Som vanligt. Förlåt
Förra veckan var jag hemma i Rabbedabb för att träffa familjen och jobba lite på älskade Sportis. Veckan gick sjukt fort och lika snabbt som jag var på västkusten var jag tillbaks på Östkusten. Under veckan som gått nu har jag försökt plugga och träna så mycket som möjligt. Pluggandet måste egentligen gå först då jag har hemtenta mellan den 25-29 maj. Men eftersom fysprovet till polisen (ja, jag gick vidare. Tack för applåderna :)) är den 11 juni så har jag liite panik. Måste klara dockan denna gången, måste klara dockan! Just därför har jag varit och tränat bodypump idag, imorgon löpning, på tisdag step och på onsdag tillbaks till Rabbedabb. Tiden går för fort.

Jag känner mig ändå lite bättre förberedd denna gång då jag sprang mina två kilometere på 8.41 förra veckan (tack åter igen för applåderna). Förra gången var mitt bästa 9.32 (har jag fått för mig i alla fall). Tjoho! Just dockan känns ju fortfarande rätt jobbig men eftersom jag tränat mycket mer Bodypump och tränat på en tyngre Robin så känns det ändå okej. Lite mer träning och jag fixar det.

Nu skall jag gå tillbaks till tvn, snart börjar ju Filip och Fredrik. Ikväll med Roy och Roger :).
Btw, älskar Ryback. Sjukt bra.
Puss

3 kommentarer:

Alina sa...

Applåder i massor från mig! Du är grym!

Carolina sa...

Du kommer fixa testet den här gången! :)

Elsa sa...

Grymt!