onsdag 20 maj 2009

I Laxå

Just nu åker jag förbi Laxå, där Lotta Engberg kommer ifrån (lärde jag mig på Körslaget).
Åker igenom Kumla förut och även om jag inte såg själva fängelset så var det som jag såg av staden riktigt läskigt... Gamla byggnader (såg ut som forna sovjetunionen, eller ja, så som jag tror att det ser ut. LÄSKIGT. Blev nästan lite rädd...
Är sjukt kissenödig... men toan bredvid mig är trasig och de andra ligger så långt bort att jag inte vågar lämna datorn ensam. Hmm, får väl ta och gömma den snart för det börjar bli kris. Blir man inte otroligt ledsen på SJ när de aldrig kan ha ordning på sina toaletter (för detb är alltid samma problem..). Nej, lyssna på en till föreläsning om processrätt, sen skall här kissas.
I Uddevalla möter mina systrar upp tillsammans med cactuz-sallader. Mums!

Vi ses väl imorgon? Puss

2 kommentarer:

Alina sa...

Det är bara att släppa på. Spelar roll om sätet och byxorna blir lite blöta. Måste man kissa så måste jag.. HAHA

Anonym sa...

When nature calls, You answer =)