måndag 18 maj 2009

Regn i Linköping

Oj vad det har regnat hela förmiddagen, helt galet. Äntligen har det lugnat ner sig och det är dags för mig att ge mig ut och springa ett varv runt skäggis. Är inte direkt sugen men vet att jag måste och är rätt övertygad om att det kommer vara rätt skönt när jag väl kommer ut. Regnet gör ju att syret är super vilket gör det mycket lättare ett springa. Har hittills pluggat hela dagen idag och jag är sjukt trött på fodringsrätt. Usch och fy! Innan har jag förstått allt och inte alls kännt att juridiken är problematisk. Men med en vecka kvar och en hel del pluggande så är det inte lika kul längre. Speciellt inte när de lagt det svåraste på slutet. Processrätten skall jag snart ge mig på och sen vankas straffrätt (tack gode gud att jag läst lite av det tidigare).
Nej, ut och springa var det. Inte sitta här och deppa ihop... Just det, jag vann en cosmo-tävling, igen! Det var någotsmink från Maybelle tror ja. Jag tackar och bugar. Hej på er så länge!



Man kan ju önska att detta är jag i alla fall :)

Inga kommentarer: