tisdag 19 maj 2009

Step kondition

Snart dags att ta och cykla till gymmet för ett pass step kondition. Jag har börjat gilla att cykla istället för att ta bussen. Det går mycket fortare och jag gillar verkligen själva cyklingen hem (kan bero på att det är nedförsbacka nästan hela vägen i och för sig..).

Idag har jag försökt plugga så mycket som möjlligt, även om det smet in ett polisen i strömstad avsnitt vid lunchen :). Känner att exekutionsrätten är helt okej. Jag är glad så länge jag slipper tänka på fordringsrätten, för av den blir jag knäpp i bollen. Nu är det i alla fall bara process och straffrätt kvar att läsa innan det är dags att skriva hemtenta.

Imorgon är det dags att åka till Rabbedabb igen. Äntligen skall jag få träffa SagaBusen, saknar henne som attan!

Men men, tiden går, dags att kissa för att sen sätta sig på cykeln. Tänk på mig medan jag sliter på brädan. :)

Inga kommentarer: