onsdag 30 september 2009

Smyckestillverkning

Har börjat göra egna smycken! Eller ja, jag har rättare sagt köpt en del grejer till att göra egna smycken ... Lovar att lägga ut bilder så fort jag gjort något, har en hel del idéer redan nu :). Det kommer bli sååå snyggt, thihi. Nu måste jag dock köpa lite verktyg på claes olsson, rundtång, avbitartång och klämtång. Sen kan jag sätta igång när jag vill :).

Dessvärre borde jag väl först ta tag i min nya hemtenta (som för övrigt verkar rätt lätt att klara av på två veckor!). Det är dock en hel del reflekterande som behövs så jag måste ju tänka till innan jag börjar skriva på den.

Igår tränades det BootyExpress för första gången också. Booty är ett pass där man tränar lår och rumpa utan redskap och där det gäller att hoppa runt bäst man kan. Det var mycket roligt men rätt jobbigt vissa delar. Efteråt var det Coreexpress då mage och rygg tränades. Jag hade dock skitont i magen och orkade knappt en enda situps. Jävligt tråkigt att träna då, man får ju inte direkt mersmak. Idag blir det dock vila och så kör vi Step-Express och Xfit-Express imorgon, yeah!

1 kommentar:

Alina sa...

Jag saknar dig. Får jag komma och hälsa på i Linkan snart? PUSS