måndag 2 november 2009

Tentavecka

Så var det ännu en gång tentavecka, känns inte som jag har annat nu för tiden. Steg upp vid åtta och sitter nu framför The Voice och dricker kaffe, skall snart sätta igång med skrivandet. Jag har varit duktig och började lite redan första veckan så nu har jag fem sidor att skriva istället för sex.

Ikväll har vi tvättid och vid sex skall jag på utbildning för min praktikplats. Det skall verkligen bli så kul! Jag är till och med lite nervös...

Käften känns faktiskt bättre idag, har inte direkt använt den så mycket än men den gör inte lika ont i alla fall. Jag tycker bara att det går så långsamt denna gången. I våras (när jag hade samma problem) tog det kanske tre dagar efter att jag börjat behandling som jag blev frisk. Nu har jag käkat de smärtsillande i 5 dagar och pencillinet i 3. Käken borde ha öppnat sig nu, men, den som lever får se.

Borde ringa Emmie sen också, enligt facebook har hon sovit till en levande fackla i natt, närmare bestämt deras sophus.

NattiNatti

1 kommentar:

Alina sa...

Har hon sovit i sitt sophus??? Det lät ju inte alltför trevligt! Har du haft en bra helg med Freddan? PUSS