måndag 16 november 2009

VHV- Våga Hata Vintern!

Usch, allt är kallt. Det är mörkt. Det regnar -hela tiden.

Vintern/hösten är bland det värsta som finns. Och det händer om och om igen. Jag hatar vintern.

Sitter just och skrattar åt gamla bekanta från den tidiga tonårstiden, de är med i Silent Library på 5:an. Spännande då man inte sett människorna på så många år och så dyker de upp - i tv-rutan av alla ställen.

Utbildningen jag går i jourkunskap är väldigt rolig. Jag var på den tredje träffen idag och känner att jag börjar lära känna en del nya människor. Vilket alltid är lika skoj. Dessutom lär jag mig jättemycket!

Nu är det tillbaks till tvn som gäller. Sen är det dags för sängen. Så får man väl försöka sova sig igenom vintern. Höff. Tänk om man ändå vore en björn.

2 kommentarer:

fifffii<3 sa...

gossi tänk att galoppera i den djupa snön i full fart. :D

Jessika sa...

Hey, live like there's no tomorrow! Sura inte över vintern, den blir inte bättre för det och den är nu och du befinner dig i den så gör det bästa utav den istället för att ägna dagarna och energin åt att vara putt! Sådeså älskade Moberg! <3