onsdag 30 december 2009

Jul, jobb och mys

Jösses, snart två veckor sedan jag senast bloggade. Var tar tiden vägen?
Enda sedan vi kom hem till Rabbalshede/Tanumshede så har det varit full fart. Inte en lugn sekund.
Vi började tiden hemma med mys tillsammans med våra föräldrar, träffande av en del kompisar och mycket glögg. Sedan var det äntligen dags för julafton då min familj drog till Göteborg medan Rörbergs hamnade i Strömstad. Tiden i Göteborg var underbar, mormors mat kan jag döda för och alla julklappar var hur bra som helst.
Sedan annandagjul har jag och älsklingen jobbat i vår Gamla Nordby butik. Mycket norrmän och dåliga vägar. Spännande mix det där.

Imorgon åker vi till köpenhamn, längtar!

Nu har jag fullt upp att läsa alla mail, bloggar och facebookinlägg. Puss på er.
/Emelie

1 kommentar:

Kungen sa...

Moberg är så fin och glad. Trallala...