söndag 13 december 2009

Smyckesförsäljning

Pga. efterfrågan lägger jag nu upp lite exempel på de smycken jag gör samt priser på dessa. Om du ännu inte köpt juklapp till mamma, syster, kompis, svärmor etc. så kanske du har någon idé om ett smycke jag kan göra? Beroende på vilka material du vill ha med så blir priset olika, hör av dig om du önskar köpa nått. Jag gör inte bara de slags smycken jag lägger upp här, utan kan göra dem utifrån dina egna önskemål. Jag har exempelvis inga bilder på halsband jag gjort tidigare.

Just de smycken jag lägger upp här kanske inte finns kvar, men jag kan göra fler, helt upp till dig!


Pris: 40 kr


Pris: 60 kr


Pris: 20 kr


Pris: 15kr/st. Jag kan även sätta ihop alla 4=60 kr.



Pris: 50 kr


Pris: 30 kr


Pris: 40 kr


Pris: 30 kr


Pris: 30 kr


Pris: 40 kr


Pris: 40 kr


Min mail: jag_me_yo@hotmail.com




3 kommentarer:

Alina sa...

Haha, och det får du jättegärna tycka. Jag skulle själv vilja lära mig att tycka om vin, just för att det känns lite tjusigt och vuxet på tjejmiddagar och liknande. Men än så länge tycker jag bara att det är äckligt. :P Det jag menade i mitt inlägg var mer de där superstora köpen som "alla" kunder gör. Dom köper ju helt seriöst för flera tusen kronor. Men det allra värsta är när man känner igen folk från dag till dag. Alltid samma lilla man går och handlar sina 10-12 starköl om dagen. Jag mår så sjukt dåligt av det! Jag kallar han "min lilla alkoholist" i mian tankar. Jag skulle vilja kunna GÖRA nåt, men det går ju inte.

JÄTTEFINA bilder by the way! Du är så duktig! Och jag älskar armbandet jag fick av dig. Det är så FINT!! PUSS

Elsiiii sa...

Va många fina smycken!!! Duktig du är!

fredrica sa...

Fiina!!! :D