onsdag 16 december 2009

Snart hemma

Med ett glas vin (ja, jag har faktiskt "halv-lov"), sitter jag nu och väntar på att älskade König skall ringa. Andreas König är en av de vännerna jag har kvar sedan den underbara tiden på gymnasiet. En tid då allt kunde hända :).

Andreas König är helt klart en av mina bästa vänner trots att vi hörs rätt sällan. Det är en kille som gör mig riktigt, riktigt glad! Skall bli underbart att tala en stund med honom, förhoppningsvis träffas vi redan på måndag, på liseberg.

Måndagen skall tillbringas tillsammans med min Becka. Vi ska kolla på klänning (gissa vilken sort), dricka kaffe och äta god lunch. Hur underbart som helst! Kvällen avslutas med liseberg, och vem vet mer? Gud vad jag längtar!

Dessutom fick jag idag reda på att vi får skjuts hem. Rickard, Robins farbror skall nämligen ta sig från Linköping och hemåt på fredag eftermiddag. Visst, 300 kronor i sjön (eller till SJ i onödan). Men va fan gör det när vi spar ett dygn i linkan, skrikiga ungar på tåget och en supersur katt i bur? Nej, underbart att komma hem!

4 kommentarer:

Jessika sa...

Åhh så härligt nu när alla ska komma hem! :D Jag vill ha en bamsekram av Emelie!
Men den där knäppa katten, alltså, skulle inte hon stanna kvar i Linkan i år...? ;)

Anonym sa...

Ska katten med???
Var ska den bo???

fredrica sa...

håller med Jessika lämna katten i Linkan :D

König sa...

Du gör mig rörd i hjärtat Moby! Puss på dig och God Jul!