torsdag 23 april 2009

Elgrill

Imorse blev det BodyPump för hela slanten, DÖD efteråt. Men skööönt! Efter detta tog jag och Robin oss till Tornby för att handla på Maxi och leta elgrill (efter att jag ringt hyresvärden för att kolla att vi VERKLIGEN fick använda den på balkongen). Elgrill-jakten tog tid, lång tid... Typ 3 timmar för att vara precis. Höff! Alla kostade så mycket och jag är inte jättesugen på att lägga ut hur mycket som helst då vi har en grillpanna... Så, det blev helt enkelt ingen. Vi åt kotletter marinerad och stekta i grillpannan istället, helt okej det med!

Idag fick jag ännu en gång reda på att jag vunnit en cosmopolitan-tävling. Tredje gången på knappt ett halvår, jag är bäst! Hur nice som helst! Denna gången blev det en snygg behållare för trosskydd (en sån Libress har gjort reklam för). I like it! :)

Inga kommentarer: