tisdag 21 april 2009

Mer knäckande...

Imorse var jag hos sjukgymnasten igen och "knäckte" ytterligare ett revben som låg fel, denna gången på höger sida. Direkt efter behandlingen kände jag att allt kändes mycket bättre! Helt sjukt vad ett revben kan ställa till med. Nu kan jag andas igen, halleluhja!

Jag har knappt hunnit så mycket mer känns det som idag. Då jag var GRYM på att plugga igår och även GRYM på BodyPumpen (jag orkade typ hur mycket som helst) så är jag helt slut idag.. ;) Jag var hos Emmie <3 en liten stund efter sjukgymnasten, efter det har jag ätit lite och pluggat en halv hemtenta-fråga. Problemet är ju fortfarade att tentan känns sjukt lätt och precis om jag har missat någon. Ska man klara av en 5 veckors tenta på två dagar? Skall det vara så? (PLUS)

Ikväll blir det hur som helst Step Kondition igen (ger mig upp på hästen efter nedfallet)... man måste prova igen, inte ge upp. Troligtvis kommer jag vara grym :)

Btw, jag ÄLSKAR min skor, bästa köpet någonsin!



Inga kommentarer: