torsdag 16 april 2009

Sjukgymnast

Idag var det äntligen dags för sjukgymnastbesöket. Fyra revben hade låst sig fel i ryggen och farbror sjukgymnast knäckte rätt dem igen. Enligt honom har jag fått dem då jag suttit fel och studerat. Troligtvis kommer de komma tillbaka och jag måste gå dit igen en gång i månaden.
Det värsta är bara att det just nu känns precis som vanligt igen, jag kan inte andas. Vad skall jag göra nu då? Något förslag?

Btw, missa inte Helenes bok som kommer ut den 29 april. "Inte längre Nunna"
Kolla in henne på TV4, programmet efter tio, alltså klockan tio med Malou Won Sivers (eller hur det nu stavas) på MÅNDAG! Mamma, MISSA inte det!
Puss på er

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste påminna mammsen
Hon är glömsk

Jessika sa...

Stackare!

Men kolla här: Jag tänker alltid "hur skulle vi gjort med en häst i samma situation?" och då skulle jag ju helt klart ge det lite tid först eftersom väldigt, väldigt mycket sitter benhårt fast i MINNET även om det är helt undermedvetet. Du har gått så LÄNGE nu utan att kunnat andas ordentligt och det är inte ett dugg konstigt om hjärnan fortsätter att tro det trots att du fysiskt skulle kunna andas normalt nu.

Sedan skulle man givetvis ändrat på hur hästen sitter när den studerar, så att problemet inte upprepas. Ehhh... vänta nu det blev ju lite konstigt... alltså hur DU sitter när du studerar... ;D Men det fick du ju säkert bra råd på utav sjukgymnasten!

Jag tror att du behöver komma hem och knalla runt i Rabbalshedeskogarna, då löser sig aaaaallt! :)

Elsa sa...

MEN AJ va de inte lät så skönt, att han vred rätt dom igen!!

Alina sa...

Hoppas det löser sig snart med andningen! Läskigt sånt där!

Vem är Helene?

snorr sa...

Uscha, låter inte helt bekvämt! Hoppas de bättrar sig snart.

Molly Mus sa...

stress kanske darling? tryck mot bröstet å kan inte ta djupa andetag? I have it... räcker inte å knäcka revbenen inte, d har ja me gjort! tyvärr va d inte så enkelt för mig iaf! PÖSSSS