söndag 12 april 2009

Påsk!

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera, jag vet. När man vet att man ligger efter i skrivningen blir det bara ännu värre att ta igen det. Skriva om allt man gjort sen sist. Så därför tänker jag inte göra det. Istället kommer ni bara få en lägesrapport!

Mina kära syskon kunde ju tyvärr inte komma upp i helgen så istället var Emmie och Rickard här och åt påskbuffé med oss igår (Ung, ni missade något!). Sjukt gott med buffé, varför unnar man sig inte det lite oftare? Fast, det är väl därför det bli så gott, när det bara blir fyra ggr om året (påsk, midsommar, jul och nyår). Gårdagen var härlig med longboarding (för Robin och Rickard), matlagning (för mig och Emmie) och promenad samt massa god mat. Underbart!

På torsdag skall jag äntligen till en sjukgymnast och fixa min rygg. Nu har den varit förjävlig ett tag och andningen har varit riktigt svår. Så, äntligen!

Nu ska jag kolla vidare på Kristin (hon har gudstjänst på 2:an) :)
Glad påsk på er alla!!

Inga kommentarer: