tisdag 31 mars 2009

Ett lite trevligare Sverige

Idag är det lite trevligare att bo i Sverige, men bara lite.
Jag fick tillbaka tentan idag, GODKÄND! Trodde jag faktikst inte. Annars brukar jag ju vara rätt säker på att jag skall klara den men var inte det denna gången. Men jag fixade det :) Hur skönt som helst att ha det klart!

Sen vann jag en tävling i cosmopolitan- igen! Det var inte 20 biobiljetter denna gången utan en bok... Om mat som ej skall lagas över 40 grader för att behålla sin näring. Spännande :)

Jag fick även ett mail av tjejen jag köpte smycket av och hon tyckte riktigt synd om mig och erbjöd att jag skulle få ett nytt smycke för 14 kronor inklusive frakt. Riktigt sjysst!! :)

Sen slutade Sverige att vara trevligt. Jag fick mail av posten. Ett JÄTTELÅNGT mail. Men det kändes mest som om de försökte bortförklara sig.. Har reklamerat ärendet nu i alla fall. Känns kanske lite bättre, men bara lite.

Imorgon blir det 12 grader i Linköping, på torsdag 14, i skuggan!

Btw, jag har så hemsk träningsvärk att jag knappt kan gå på toa.. Får kissa om några dagar...

Inga kommentarer: