torsdag 26 mars 2009

Hemma idag

Det blev ingen skola för mig idag, jag mår rätt kasst. Ont i halsen är inte särskilt trevligt att ha... Pratade med mamma en stund på telefonen för en stund sedan, alltid mysigt att prata med den gamle tanten ;). Min mamma är faktikst bra, jävligt bra! Vi kan snacka om allt och inget, precis som man gör med en kompis, härligt!



Igår var jag otroligt duktig och pluggade hela dage, både juridik och praktik i socialt arbete. Lätt stolt över mig själv! Fick massa gjort... Frågan är bara om det kommer bli en lika bra dag idag?
Måste avboka mig till träningspasset ikväll igen, känns som jag gör det jämt. Är det inte tänder som spökar så är det halsen. Underbart.

Käken är förresten mycket bättre, jag kan nästa öppna hela vägen nu. Har slutat ta alla tabletter och hoppas på att bli helt bra när som helst. Nästa steg i mitt tillfrisknande är att gå till studenthälsan och ta tag i min andning, igen. Igår var det riktigt jobbigt, fick ont i bröstet varje gång jag drog efter andan. Idag är det som vanligt igen. Blir tokig. Men men, vad vore livet utan lite ont då och då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig vännen! Puss o kram