torsdag 12 mars 2009

Humorn är tillbaks

Äntligen mår Robin lite bättre och sakta men säkert märks det att han blir gladare och gladare. Han har till och med skrattat lite idag ;), det ni!

4 värktabletter, 8 droppar smärtstillande och 8 droppar läkande medel under en dag. Ett helt apotek fick vi med oss igår. Det viktigaste är att han mår bättre nu. Imorgon är det återbesök klockan nio. Har vi tur så kanske han ser lite och vi kan ta bussen. Annars blir det till att ringa taxi, Robin får betala ;).

Mitt tentaskrivande går väl sådär. Har aldrig varit så negativ till en tenta förr, för att inte tala på less på... Jag har 2 sidor kvar att göra imorgon, troligtvis kommer jag sitta uppe en stund till och förbereda. Återbesöket kommer ju ta en stund imorgon och så måste jag iväg och köpa bläckpatron. Måste hinna till posten innan den stänger vid 18 och skicka iväg tentan. Så, lite dåligt med tid imorgon.

Nej, här hinner jag inte sitta. Puss och god natt på er.

Inga kommentarer: