lördag 28 mars 2009

Broccoli/baconpaj


Jag har gjort min första broccoli-baconpaj. Hur snygg är den inte? Den var rätt god, även om den kunde vara lite mer upp-spice"ad"... :)
Så här såg den ut uppskuren tillsammans med sallad och ett kallt glas mellan öl: MUMS!



Annars har det hänt väldigt lite här i Linköping idag. Imorse stack Robin iväg och handlade mat medan jag städade, kände inte riktigt för att gå utanför dörren. Sen satt jag en bra stund och snackade lite med MollyMus på MSN. Supermysigt! Blir inte så ofta man tar sig tiden tyvärr... :(
Jag köpte förresten både Grease och Chessmusikalerna för ett tag sedan så jag och Robin har kollat in Grease under eftermiddagen. Skönt att ta det lugnt i soffan. Filmen blev nästan ännu bättre när det kom i supersnyggt fodral. Det är ju en sån jacka som jag vill ha!


Snart är det dags för Robinson igen, visst hoppas vi på att Beatrice åker ut?! Hon verkar ju jävligt dum! (Bygga egen hydda då det redan fanns ett hus, hallå eller?) Ni har väl inte missat att hon sökte till Idol förra året? Om ni mot förmodan faktiskt har gjort det, kolla då in detta: Beatrice i Idol 2008

Puss och Kram!

2 kommentarer:

snorr sa...

Jääkla, pajen såg riktigt god ut du!

Anonym sa...

Din mammma måste ha lärt dej laga mat..