tisdag 17 mars 2009

Tillgodoräknande

Igår fick jag äntligen det svaret jag väntat på så länge, ett OK på mitt tillgodoräknande! Med andra ord betyder det här att jag slutar skolan för terminen efter min hemtenta den 24april... JIPPIE! Det lönade sig alltså att plugga sociologi ett år ;).
Under den månaden måste jag i och för sig plugga in Jöken-kursen som jag har missat en hel del i (min extra kurs vid sidan av på halvfart). Sen tänkte jag kanske jobba lite också...

Annars är det lugnt, trycker i mig mina 9 tabletter per dag och känner mig helt okej ändå. Idag hade vi lyssnat till tre olika föreläsare utifrån fältet i små grupper. I min grupp lyssnade vi till en socialpedagog som jobbade i en verksamhet som arbetar för att sysselsätta ungdomar, 2 representater för FMN (Föräldrar Mot Narkotika) och sist, men inte minst, en dam som jobbade på en beroendeklinik (tog narkotikatest och föreläste). Riktigt intressant dag, vad har ni gjort idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

repat hair!