tisdag 24 mars 2009

Kasst Moberg, kasst

Just nu är jag så extremt seg! Jag orkar fanimej ingenting, vette fanken vad det är med mig... Jag har ont i halsen, så jag kan inte träna, kan vara det som förvärrar saken. Förra helgen var underbar, men krävande ;).
Robins föräldrar kom på fredagskvällen och stannade till lördagen kring 15 tiden. De var här och köpte bil till Susanne, Robins mamma. En ashet volvo C30, sån vill jag också ha!! På lördagskvällen var Emmie och Rickard här eftersom vi lovat att bjuda dem på middag då de körde oss hem från kliniken då Robin var nyopererad. Under söndagen var jag och Emmie i stallet ett bra tag, mysigt att slippa åka dit själv för en gångs skull :).

Veckan är full av plugg och annat gottit. Underbart! Nästa vecka börjar jag civilrätten på socionomprogrammet och det ska bli superkul! Förhoppningsvis kommer jag hinna ifatt i jöken samtidigt då den innehåller en hel del civilrätt, nice!

Btw så kommer jag hem mellan den 4-11maj och sen den 20-24maj. Längtar vi eller? Sen kommer mina älskade extra syskon den 10 april, WE LIKE IT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj låter inte bra...

Anonym sa...

Du måste skoja. du vet att ja åker upp t Falun i början av Maj va? Isånnafall missar ja dej precis när du kommer hem..:( Dumma

Jessika sa...

Gööör vi det alltså? Hejsan hoppsan.