söndag 29 mars 2009

En shopaholics bekännelser



Har precis varit på bio och sett denna underbara film! Visst, det är absolut ingen killfilm, och inte den bästa jag sett heller för övrigt. Men den var mysigt, och tjejig! Dessutom fick man se MASSA snygga skor! :)
Jag och Emmie sa hejdå precis utanför bion och delade på oss. Då står det några jävla skitungar en bit bort och börjar härma oss.. Jag blir så förbannad! Vad händer med dagens ungdomar? De är ju inte det minsta uppfostrade! Jag tyckte att det var illa i Uddevalla, men här i Linkan är det fanimej värre. Jag har blivit spottad på, fått glåpord efter mig, snöbollar PÅ mig.. Nej, fy fan! Ta nu tag i era ungdomar alla föräldrar där ute och lär dem hur de skall uppföra sig, FRÅN BÖRJAN!

2 kommentarer:

Jessika sa...

På dem ungj...! Usch jag håller med, oförskämda ungdomar är verkligen inget att hänga i julgranen... tänk när du blir POLIS, vilken RESPEKT dem kommer få för dig då! :D

Herr Larsson sa...

ju närmare stockholm man kommer desto värre blir de,Skicka iväg en loska i retur vä!