onsdag 18 mars 2009

Hallå eller!

Vad sker där ute? Här i Linkan skiner solen nästan hela tiden, visst blir man glad? Jag blir som barn på nytt och vill äta Piggelin mest hela tiden!

Var med Lovely på Ikano och shoppade loss lite idag. Nej, inte till mig alltså, till Robin :) Blev ett par Levis jeans, en adidas ziphood och 3 t-shirtar. Very nice! Han komemr bli som ny.

Själv hittade jag denna snygga tröja, strl 38 passade utmärkt om någon är sugen på att köpa den till mig :)



Annars är det rätt lugnt här i storstaden. Robin mår bättre och bättre. Har fått tillbaka 80-90% av synen. Jag går på mina tabletter och hoppas på att käken snart lossar igen. Har dock fått lite biverkningar av pencillinet (behöver inte gå in på vilka), men det är ju bara 5 dagar kvar nu, jag överlever!

Tänker på er mina vänner. Alla i Rabbalshede, alla i övriga Sverige och världen. Stor puss till er alla!

1 kommentar:

Jessika sa...

Vad sker, vad sker...

Det är vår, det är pollen, det är ingen ids så långt ögat kan nå. Men det är det värt! Våååår! :D