fredag 13 mars 2009

Otroligt jobbig dag

Visst säger man att vissa dagar är långa, under vissa dagar är man trött... Idag gick vi upp klockan sju för att hinna med taxin halv nio som skulle ta oss än en gång til Memiras ögonklinik. Inne på kliniken tog det knappt tio minuter innan bandagelinserna var ute och det var dags att tralla hem igen. Väl hemma satte jag mig för att fortsätta med tentan som skulle skrivas klart idag, och det gick trögt. Hel trögt! Fick inte ner ett ord på datorn och lade mig ner för att blunda 2 minuter, kanske skulle jag kanske orka efteråt. Problemet var bara att jag vaknade klockan 11 igen, en timme senare. Hade ganska mycket panik just då och slängde mig fullkomligt över alla böcker och artiklar... Jaja, till sist klarade jag faktikst av att skriva den samt skicka in den även om jag är väldigt tveksam till resultatet, så tveksam att jag kan lova att detta var min sämsta tenta- någonsin. Spännande med resulatet om två veckor... :(

Jag har i och för sig varit med om något glädjande idag också... Jag har köpt skor! Hann in på skopunkten 2 minuter (var faktiskt inte där en sekund längre) medan jag var ute och letade bläckpatron till skrivaren. Klickar du dig in på skopunkten.com så är det skorna på framsidan jag köpt. De svarta med pricka på.... Inte så snygga på bilden, men jättesöta i verkligheten!

Nu är det dags för sängen, eller ah.. soffan. Höff.

Inga kommentarer: