onsdag 4 mars 2009

Lite förvirrad idag




Skorna är borttagna från sidan, jag är bedrövad!

Idag gick jag upp kring 8, halv nio och kollade runt lite på internet, pluggade, pratade mamma, åt frukost osv. Kring tjugo i elvakom jag på att jag skulle ta bussen om en halvtimme, blev rätt stressad. Jag fick springa ut till bussen och kände verkligen hur hjärtat hoppade inom mig. Stående vid busstationen började jag fundera och efter ett samtal med Emmie kom vi fram till att jag hade varit en timme för snabb. Jag ska ju inte vara i skolan förrän klockan ett. Snacka om förvirrad. Därför sitter jag nu här och väntar på att timmen skall gå. Egentligen borde jag plugga lite till, men vem orkar det?

1 kommentar:

Jessika sa...

Oh noo your shoes! Men du, rean höll väl bara på till den 26:e eller nåt sånt? :P