söndag 8 mars 2009

Powerpoint



Är inte detta program helt fantastikst (visst nu är jag kanske tillbaks i 90-talets teknik), men jag gillar´t! Det är kul att mixtra med och man kan få till en väldigt bra redovisning med programmet. Själc sitter jag just nu och finslipar på vår tills på tisdag. Vi skall arbeta utifrån ett fall om Margareta och Nils som är ett gammalt par. Frågan är bara om vilket bistånd Margareta skall få då hon är väldigt sjuk och skrupplig och när Nils inte orkar ta hand om henne längre. Intressant? Jag tänkte väl det ;)

Ikväll ska vi gå och se Män Som Hatar Kvinnor tillsammans med Emmie, Rickard och Karro med K. Skall bli superskoj, har verkligen sett fram emot filmen och kommer självklart köpa triologin när den kommer ut i december, LÄNGTAR! Böckerna är ju faktiskt sjukt bra!
Före bion blir det förhoppningsvis Box på Medley (beror om jag kommer in, ligger på 1:a reservplats...). Boxen är otroligt populär och de går inte så många pass i veckan så jag hoppas på riktig god tur!

See ya ;)

Inga kommentarer: