fredag 27 mars 2009

Det är inte roligt nu



Jag mår blaj! Har feber, ont i huvudet och ont i tanden. Orkar inte! Känns som jag är sjuk hela tiden och jag blir deprimerad av bara det! Usch och fy.

Imorse (klokan åtta i norrköping, bussen gick halv sju hemifrån) var det redovisning i Socialt arbete i praktiken 1. De andra i min grupp gjorde ett riktigt bra jobb medan jag fullständigt virrade bort mig och inte ens sa hälften av vad jag skulle. Tur att mina "gruppisar" inte verkade sura ändå... Gick hur som helst när det var en timme kvar ungefär för då började jag känna mig rätt dålig... Inte nog med att jag hade feber, ont i huvudet och ont i tanden, det snöade också. Fy fan alltså. Nästa vecka lovar metrologerna vår. Jag längtar till nästa vecka...
Så länge ska jag vira in mig i ett täcke, se på Let´s Dance finalen, se Robinson och fira Earth Hour (genom att släcka lampor, inte stänga av tvn!). Sen får vi hoppas att även jag kan få gå ut i det fina vädret. Peace and love!

Btw, ni har väl inte missat att Joakim och Joel släppt ny singel och video? Check it in on: www.joakimochjoel.se

Inga kommentarer: