torsdag 30 april 2009

Massa bilder

Lovade ju att visa vad jag shoppat det senaste (är en hel del!), jag gillar när det är billigt. En klänning för 149 är väl godkänt? ;)
Jag vet att det är mycket, men allt som allt har det faktikst bara gått på lite drygt en tusenlapp. Tycker jag är bra för 3 klänningar, en kofta, ett par jeans, en tunika och ett linne! :) Se och njut!


Klänning jag köpte för rätt längesen på Gina Tricot. Egentligen ljuslila färg.


Klänningen jag hade på min födelsedag. New Yorker.


Närbild :)


Aprikosfärgad tunika (Gina Tricot) med en tunn svart kofta (Cubus)


Ett par vita jeans från BikBok för endast 300 kronor!

Klänning/ tunika Gina Tricot


Ryggen :)


Ett vanligt prickit linne från HM. Endast 50 kronor!

Dessa underbara skåkar fick jag av Emmie och Emma i födelsedagspresent!
De finns på Chilli, en av mina favoritaffärer. Så mycket snyggt!

Inga kommentarer: