måndag 17 augusti 2009

Duktiga Emelie

Idag har jag verkligen varit duktig och städat hela lägenheten själv (Robin var hos Anton och lekte med Antons leksaker). Det känns alltid så bra efteråt när det väl är gjort och idag var det inte ens jobbigt ;).

Har beställt hem lite grejer till lägenheten också, ni får se bilder när jag fått upp allt. Det är så himla kul att ha ett eget boende som man får inreda som man själv vill, och har råd med. Är riktigt sugen på en duk från Solbacka också, om jag hittar ett riktigt bra pris någonstans kommer jag helt klart att slå till!

Fredrica åkte förresten till Tyskland idag tillsammans med ett glatt gäng för att se Offspring imorgon. Inte lite avis är jag. Hade det inte varit för skolan hade även jag och Robin hängt på, det är ju inte varje dag man får en chans att se ett av världens bästa band live.. Men men, det kommer fler chanser...

På torsdag kommer förresten Liselott hit till Linkan. Vi ska kamma varandras hår, måla tånaglarna och ha kuddkrig! Eller nja, vi kommer nog snarare att äta glass, mumsa i oss cupcakes och bara njuta av livet tillsammans. Härligt, eller hur?? Sen på fredagen blir det back to Rabbasche igen. Marknad igen och jag vet min klara plats. Det är egentligen sjukt att man kan vara så lycklig för en sådan sak, men marknaden är verkligen en speciell dag för mig då jag får träffa kompisar från förr, ropa i högtalaren, och det bästa av allt; jobba med pappa!

Nu är det snart dags för Thomas Järvheden på 5:an. Missa inte!



Avslutar med en liten bild på min stolthet ;)

NattiNatti!

1 kommentar:

Jessika sa...

Var inte orolig, vi MÅSTE se dem igen och då kan ni hänga med! ;)