onsdag 19 augusti 2009

Halloj hallå!

Så, två dagar i skolan har bara flugit förbi, härligt! Idag hade vi en riktigt intressant föreläsning om Global folkhälsa. Vet ni att 50 % av sveriges kvinnor är överviktiga? Vet ni att det numera är lika många som lider av undervikt som av övervikt i världen? Galet!

Idag fick jag äntligen en del av den inredning jag beställde via internet häromdagen. Kolla nedan:




Sött va? Ser ni de små tassavtrycken i kanten? Det är Saga som varit där och busat ;)
























Det skall synas vad som finns bakom dörren vet ni ;)



Denna kruka och växt köpte jag på Plantagen förra veckan, älskar krukan och dess mönster, passar perfekt på toan, rätt färg!


























Igår käkade jag glass med världens bästa Kristin!

Den tjejen är verkligen knäpp, men ÄLSKAR Bosses!

Och idag käkade jag lunch tillsammans med Laila och Helene, sjukt härliga tjejer!
Synd att vi inte får arbeta i samma grupp längre :(


Det är min vecka hittills... Nu ska vi ta en sväng till systemet och fylla vinstället och ikväll vankas det biljard tillsammans med Elin och Tommy. Ska bli spännande då jag aldrig träffat damen tidigare :) ... Imorgon är det dags för Liselotts första besök i Linkan. Ska bli så kul, hon kommer älska Bosses :) Men, dags för mig att kissa. Todeloo!

5 kommentarer:

Emma sa...

Okej, jag tar tillbaka det där med dålig uppdatering! Det var visst jag som inte kollat efter uppdateringar på ett tag =P
kramelikram Emma

Alina sa...

Woho, intressant! Jag vill oxå börja plugga snart. :)
PUSS på världens bästa Moberg!

kristin sa...

jadu.. jag är nog knäpp. :)

Anonym sa...

Intressant upplysning det där sista. Du får nog ta på dej knäpp stämpeln själv.Kul saker du köpt förresten.
Mamma Moberg

Fredrica sa...

Det var på tiden att du hittade tillbaka till din blogg. Fina grejor du har köpt :D