måndag 24 augusti 2009

Update

En vecka har snart gått sedan sist, vad har hänt?

I torsdags kom Liselott äntligen upp till Linkan och hälsade på mig. Vi hann faktiskt med det viktigast sakerna även om hon bara var här 24 timmar. Så som Bosses, Universitetet, Tornby (vad man nu ska se det för), och större delen av staden. På kvällen grillade vi och drack lite öl, orkade inte mycket mer än så någon av oss. På fredagen var det istället dags att åka tillbaka till Rabbasche och marknaden. Marknaden i sig var riktigt lyckad och även fast jag var mycket trött var det underbart att träffa älskade Becka på kvällen. Det var verkligen en update!
På marknaden fick jag också träffa min busunge Mattis tillsammans med underbara Maja! Mattis växer så fort och är en riktigt underbar pojk! Vill ha vill ha!
I söndags var det återigen dags att resa, denna gången tillbaka till Linkan. Dock hann jag faktiskt hjälpa till och städa marknaden på morgonen, pluspoäng till mig :).

I dag har jag försökt städa undan lite och plugga en del. Till helgen kommer äntligen Robins päron och vår älskade soffa. UNDERBART! Ska bli så kul att få inreda och greja igen :).
Jag och Robin tog faktiskt tag i våra liv förut och drog upp i skogen och sprang. Jag blev riktigt impad av Robin som sprang som bara attan även fast det typ var första gången på 4 år. Det ni!

Nu ska jag fortsätta grina till Extreme Homemakeover. Natti.

Inga kommentarer: