söndag 9 november 2008

Dåligt samvete

Usch, jag hatar det här! Jag fåt så dåligt samvete när jag inte tränar. Samtidigt har jag LOVAT mig själv att inte sätta igång förrän imorgon. Då, DÅ ska jag till gymmet ;)

Igår var vi på ikea... igen... Det blev en jättefin lampa till hallen, som nu står på hallbordet (Kom hit och kolla in den vettja). Det blev en ny kudde till Robin också, och en annordning för mina skor till garderoben. Oh herre vad bra det blev. Nu har jag dem organiserade, mina små juveler. Det blev en hårroller också, för Saga hårar mer än vanligt.

På Måndag är det examinerande seminarium om välfärdssamhällets förmåner för utsatta grupper. Känns rätt bra då vi har verkligen jobbat inför detta. Nu är det bara upp till mig att lära mig texten utantill. Sen är det som sagt en hel vecka med mycket individualiserat arbete. Måndagen därpå är det individuellt examinerande seminarium. INTE KUL! Nu är det plötsligt min egen presentation som spelar roll, inte gruppens. Jag får väl göra det bästa av situationen och jobba på med uppgiften innan. Jippie.. Jag klarade jurudiktentan förresten. Inget VG, men men... jag klarade den i alla fall ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det individuella är inte måndagen därpå. Det är om två veckor, samma vecka vi har tenta har jag för mig.