söndag 23 november 2008

Julklapp!

Jag vet vad jag skall få i julklapp av älsklingen. DET ni! ;)
Ni kan få gissa vad det är... den är svart, eller kanske röd... Den skiner.. eller blänker kanske är ett bättre ord... Den har "snören" på sig... Jag ÄLSKADE den på gymnasiet. Nu skall jag äntlien få bekanta mig med den igen. Den låter.. ;) Och har en hals....
Har ni någon idé? Skit samma i så fall, jag ska få en ELBAS!!! :)
Sen ska jag och Robin sitta här hemma och jamma tillsammans, jippie!!!!

Igår var vi på middag hos Carolina och Thim i Norrköping. Det blev en trepars -middag med massor av spel och skratt. Riktigt trevligt! Tack värdparet! Tjejerna äger.

Har ni tittat på längdskidorna i helgen? Jag har suttit bänkad varje morgon och JÖSSES vilken underhållning det varit. Svenskarna har varit grymma hela helgen! :)

I Fredags var jag och Emmie på gymmet tillsammans igen.. Rickard var också med en stund. Gick jättebra och vi tränade armar och mage i 90 minuter. Efteråt sprang jag mina två kilometer på 10min. Kändes bra! Det gäller bara att komma in i rätt takt på fysikprovet. Svårt att veta hur fort man skall springa. Men jaja, det får lösa sig!

Nu skall jag se klart på Bonde söker fru. Ni missar väl inte Wallander ikväll? När jag blir stor skall jag bli som honom!

3 kommentarer:

Jessika sa...

Men naaajs julklapp!

Klart det blir Wallander ikwäll! :D

Anonym sa...

Middag? Vinet var gott :D Och nu har jag dammsugit upp alla cheesecakesmulor från bordet! =)

Snart blir det Disneykväll eller Hos-Emelie-kväll. :)

Anonym sa...

Men HALLÅ! Hur kan du veta vad du ska få i julklapp redan?? Det är ju en månad kvar till jul! Din tjuvkikare! :)
PUSS