onsdag 12 november 2008

Igång med träning igen

Idag, äntligen, tog jag tag i mitt joggande igen!
Jag sprang runt Skäggis på 25 minuter vilket är rätt bra med tanke på att jag fick stanna och gå en bit tre gånger p.g.a. en otroligt intensiv håll. Det blir ett snitt på 6 min/km. Helt okej! Kände mig knappt trött när jag kom hem, tjohej! Synd bara att proteindrinken jag dricker är så förbaskat äcklig att jag nästan spyr upp den varje gång.

Imorgon blir det förhoppningsvis gymmande med Emmie, beror lite på hur viktigt mitt seminarium är. Men jag hoppas verkligen på träning.

Idag hade vi två lärare från University of Stockport. De talade om det sociala arbetet i UK både i ett historiskt perspektiv, samt et barnperspektiv. På eftermiddagen talade de om övervakning och hjälp till vuxna. Riktigt intressant och kul att ha en föreläsning på engelska för en gångs skull. Jag fattade faktikst nästan allt ;)


På fredag är det Holgerspex tillsammans med Kristin och Joakim för mig och Robin. Ska bli spännande! Efteråt kan det kanske bli några öl... :)
På lördagen sen kommer Carin, Maria och Carro hit för tjejkväll, trevligt! Tyärr kunde inte Emmie komma p.g.a. begravning... Annars är det rätt lugnt i Linköping. Nästa onsdag skall jag och Robin på Magnus Betnér. Kommer blir HUR kul som helst tror jag. Gillar verkligen honom, han är rå!

Men men, ska se på insider om en kvart. Handlar om misshandlade djur, däribland hästar :(
Puss på er mina vänner.

1 kommentar:

Jessika sa...

Åååh, Magnus Betnér... hahaha, han och Zoran i parlamentet sist! xD xD xD