torsdag 13 november 2008

Kotletter

Jag tänkte laga lyx. Samma mat som var alldaglig hemma, men HÄR lyx. Kotletter.
De låg på tining vid diskbänken under hela förmiddagen, och halva eftermiddagen. Helt plötsligt låg en av dem på hallmattan, brevid en mycket nöjd Saga Sadie Lurifax. HÖFF!

Jag och Emmie var på gymmet idag. 90 minuter kondition, armar och mage. YEY! Dock blev det en hel del snack idag och lite mindre koncentration (vi får väl skylla på att det var längesen vi tränade tillsammans). Ändå känns det rätt bra efteråt, är trött i armarna! Det är verkligen superkul att ha Emmie att gå med, man triggar varandra. Tyvärr är hon rätt mycket starkare än mig, än så länge...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, Saga ska väl också få mat! :)

Anonym sa...

Vet du! Jag hade en mini-träningspass här hemma med Thim igår! Sit-ups och allt annat typ. Duktigt va? :) Förresten, ska bli kul att se er lägenhet! Och träffa Saga. :)

Anonym sa...

Ehm.. ETT mini-träningspass.. menar jag.

Anonym sa...

Haha Saga är cool :D

Jessika sa...

Katter äter väl inte kotletter heller :P ännu ett bevis på att hon inte är helt normal!

snorr sa...

dampkatt asså!

Anonym sa...

ska vi träna imöra? /kristin

Anonym sa...

och nu kom jag på hur de här funkar :)

Anonym sa...

Du säger att jag är dålig på att blogga, vad är du då??