fredag 7 november 2008

FALUN!

Den 21 Januari har jag mitt fysikprov till polishögskolan i Falun av alla städer. Skall bli jätteskoj! Tänkte passa på och träffa Bjering också, vilket jag verkligen ser fram emot. Har inte träffat henne ordentligt på superlänge. Det är extra skönt att det är i Falun istället för Sthlm. Känns HUR bra som helst! Är väldigt förvånad över att jag inte blev kallad till myndighetssamtalet igen, men det måste väl betyda att det gick väldigt bra förra gången?

Träningen har jag inte tagit tag i efter sjukbesöket och allt. Känns som om jag skall bli helt frisk först och sen skall jag verkligen ta tag i det. Nästa vecka har jag inte mycket tid i skolan utan det är en hel del individuellt istället, vilket jag gillar starkt. Då har jag en möjlighet att lägga upp dagen som jag vill samt dra till gymmet tillsammans med Emmie då och då. Jippie!

Höstmiddagen i onsdags var mycket trevlig! Det blev väldigt god mat och trevligt sällskap. T.om. en supersöt bäbis var med; Elliot! Jag dog ju nästan!
Carolina och Thim hade det hur fint som helst i lägenheten och jag var väldigt imponerad över hur fort de fått ordning. De har ju bara bott i Norrköping sen i höstas. Imponerande som sagt!

I Onsdags/Torsdags gjorde jag något jättedumt. Jag lovade Robin sätta klockan för att han skulle upp tidigt och skriva tenta, men någongång under natten åkde min laddningssladd ur mobilen. Morgonen därpå vaknade vi tio över åtta, Robins tenta började 8 prick. Kände mig så sjukt dum, men kunde ju inte görs något åt det då. Missade också min buss och mitt tåg, så jag var i skolan nästan en timme efter de andra i gruppen. Skitpinsamt! De trodde först att jag druckit för mycket på middagen, men efter min förrklaring tyckte de nog nästan synd om mig istället.
Jaja, allt löser ju sig till sist. Robin skriver din tenta i början av december istället.

Och jag skall till Falun i januari, nämnde jag det? ;)

1 kommentar:

Jessika sa...

Wihoo, Faluuuun! :D

Fy fasen vad hemskt att vakna tio minuter efter att tentan börjat... :/