söndag 8 februari 2009

Bloggningsbrudar

Läste just denna artikel på aftonbladet och det är ju verkligen helt sjukt vad mycket pengar brudarna tjänar! Deras jobb är att sitta och skriva några inlägg då och då samt synas i media, hur svårt kan det vara? Till och med jag hade klarat det, ett tag i alla fall... Samtidigt sitter jag ju där och läser både BlondinBella och Kenza. Varför? Jag vet det knappt själv. Spännande att se hur andra har det? Finna lite kändisskvaller? Nej, egentligen handlar det nog mest om uttråkning. När det inte finns något annat att göra knappas tjejernas hemsidor in, och wips har man suttit där ett bra tag. Patetiskt.
Robin gör mig väl medveten om detta och är på mig varje gång jag besöker BlondinBellas hemsida, kan jag sluta för det? Ne... Istället börjar jag se upp till henne. Vilken otroligt karismatisk människa man måste vara för att få tusentals besök på sin blogg varje dag. Bara genom att skriva en text! Jag är imponerad av BlondinBella, tjejen som själv byggt upp ett eget imperie. Tjejen som tagit Sverige med storm. Jag tycker att hon är rätt cool ändå, för att inte tala om viljastark. Nu hoppas jag bara att hennes kommande klädkollektion är riktigt snygg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag hoppas att du skojar med mig? okej man kan kolla på henne och läsa hennes blogg, men när munnen öppnas på henne. Då går de bara inte längre. fyy

Anonym sa...

Svar: Ja, jag har Bettan...uuh. =)

Anonym sa...

lägg ut fler bilder, MASSOR av bilder. Då kommer din blogg att locka skit många läsare. Nu e det bara text o mea text: BILDER