onsdag 4 februari 2009

Raka armarna mot kanten

Nu har jag och Emmie varit på vattengympa, det ni! Det är faktikst ingen tantsport, jag blev riktigt trött och det känns faktiskt nu efteråt. Vi var ungefär fifti-fifti i antal unga och antal äldre, är förvånad... Passet var dock lite segt och 45 minuter tog lång tid... Det var en del variation, men inte så mycket som man hade önskat. Jag och Emmie vill ändå ge tummen upp för passet, vi kommer absolut att göra om det.


Nästa träningspass blir BodyPump på fredagmorgonen. Klockan 7.15 för att vara exakt, blir väldigt tidigt för mig som tar bussen in. Bara den tar ju nästan en halvtimme, tjoho :).

Idag fick alla som klarade fystestet reda på om de gick vidare till pliktverket eller inte. Rätt sorgligt att se allas glädjeinlägg på forumet polisman.se, men jag överlever...

3 kommentarer:

freppi sa...

Lite tantigt? ;)

Du kommer fixa nästa test hur enkelt som helst! Det är allefall jag säker på :).

Jessika sa...

Hahaha raaka armarna mot kanten!

Klart att du grejar det nästa gång, det vet jag att du gör! <3

Anonym sa...

I mina ögon är du världens starkaste...