måndag 9 februari 2009

Linköping är vackert


Idag är Linköping otroligt vackert. Solen skiner och lite snö ligger fortfarande kvar på marken. Det är inte speciellt kallt utan mest behagligt i den smygande vårsolen.

Jag fick tillbaka min tenta idag, godkänd! Känns verkligen jätteskönt att ha den gjord och just för idag kan jag andas ut. Imorgon får jag nästa hemtenta och då är det dags igen, jippie.
Vi hade rollspel i skolan idag och jag fick spela barn till en alkoholiserad mamma, superkul. Fel ord kanske, men just skådespeleriet gillade jag skarpt!

När jag väl kommit hem idag tog jag tag i städningen, när Robin kom hem drygt två timmar senare var jag så gott som klar, han blev lite glad ;). Nu är det tvättning som gäller, min favoritsysselsättning.

Andningen känns väl sisådär. Jag tror tt jag har överansträngt ryggen då jag försökt andas och har därför fått rätt ont i den. Tjötigt att allt detta kommer precis innan vi skall till alperna. Håll tummarna för mig att det går över innan vi reser!

Inga kommentarer: