fredag 6 februari 2009

Tidig morgon

Imorse ringde klockan 05.45, något jag inte är van vid. Riktigt hårt att ta av täcket och klä på sig, usch! Slängde i mig lite frukost och hoppade på bussen på en halvtimme senare, påväg till gymmet och BodyPumpen. Vi var en tapper skara som stod redo för ett pass 7.15. Rätt jobbigt var det eftersom koppen ännu inte hade kommit igång, men tiden gick fort och vi hade kul. Så kul att intruktören glömde att det var det korta passet på 45 minuter vi skulle köra och inte det ordinära på 55. Blev visst 10 minuter extra ändå ;). Det gör ju faktikst inte så mycket, nu är det helg och jag skall vila. Förutom att jag skall tilt stallet imorgon i och för sig, men det räknar jag inte direkt som träning utan snarare som fritidssysslsättning.

Efteråt var det dags att duscha och skynda sig bort till campusbussen som skulle ta oss till Norrköping och dagens föreläsning. Rätt intressant sådan, men föreläsaren var rätt mysko. Han talade mest om Håkan Hellström, typ.

Väl hemma var jag trött och hungrig. Robin, min älskade älskling, hade gjort mackor och kaffe till mig. MUMS! Inte nog med det heller, han hade bakat! Och inte nog med det heller, han hade bakat en TIGERkaka, passande kaka till mig va? Shit vad förvånad jag blev, och glad. Fällde till och med en tår, det här är kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Naw! :) Sött.