måndag 2 februari 2009

Inte så bra

Jag mår inte så bra idag. Har haft ont i magen och varit illamående hela morgonen. Så otroligt störande. Struntade i föreläsningarna idag och satsar på att läsa ut BRIS boken. Har jag tur och mår bättre ikväll går jag på BodyPump, jag har ju redan anmält mig. Body Pumpen är väldigt bra inför mitt kommande test. Mycket marklyft och styrka ingår, vilket är precis vad jag behöver. Dessutom är det jättekul, tiden går hur fort som helst!

Denna veckan får de som klarade fysikprovet reda på om de gått vidare eller ej, känns rätt orättvist. Jag vill ju jag med! Tänk om jag kunde få sitta här och vara nervös istället för ledsen över min prestation. Stackars mig!

Resultatet från min tenta kommer ut när som helst, DET är nervöst! Hoppas hoppas på att jag är godkänd. Orkar verkligen inte göra om tentan... usch och fy...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din dag kommer då du ska få vara nervös för de med. Jag lovar dig :)<3

Jessika sa...

Jag gillar bloggens nya kläder, de minner om en känsla utav att våren snart är på väg!

snorr sa...

Du kanske är gravid?