tisdag 20 oktober 2009

Alla Kan

Så var äntligen Alla Kan dagen avklarad. Det var kul att få prova på olika danser, samarbetsövningar, målande och annat spännande! Inte helt fel ändå. Min egen redovinsing gick sådär. Jag har inga som helst problem med att tala inför gruppen när vi exempelvis diskuterar något men så fort jag ska prestera bågot så går det åt helvete. Jag tappar ord, börjar fippla med händerna och känner mig allmänt skakig. Det är superhemskt! Jag har som sagt inga problem att snacka eller fjanta mig annars men så blir det ändå såhär... Inget kul alls.

Imorgon ska jag på samtal med den praktikplats som jag kanske ska vara på. Jag är suuuupernervös men ser verkligen fram emot det. Tänk på mig imorgon klockan nio för då är jag där :). Nu ska jag snacka vidare med Alex, han har köpt världens sötaste hundvalp; Gina!

1 kommentar:

fredrica sa...

Du är en tönt! :D