söndag 11 oktober 2009

Jag är duktig

Jag känner mig rätt nöjd, nöjd med mig själv.
Cyklade de tre kilometrarna till mitt bodypump-pass inne i stan trots att det regnade och blåste ordentligt tidigare idag. Emmie är i Varberg så de blev endast jag och Emma som körde det nya passet från Les Mills. Riktigt bra och riktigt hårt pass!
Efter passet kände jag dock att det fortfarande fanns spring kvar i benen så jag hoppade upp på löpbandet en stund. Fatta min förvåning när jag kikade ner på displayen och inser att jag sprungit tre kilometer, bara sådär... Hur härligt som helst!

Sen var det bara att cykla de tre kilometrarna hem igen. Hur gött som helst! Under kvällen har jag belönat mig själv genom att köpa lite nya grejer till min smyckestillverkning. Roooligt!

Nu är det snart dags för Wallander igen efter pausen, imorgon måste jag cykla hemifrån halv sju för att hinna med bussen till skolan. Sen slutar jag inte förrän fem vilket betyder att jag är hemma först halv sju igen. Yey, 12 timmar bara sådär. Livet är härligt!




Såhär snygg är man när det tränas BodyPump


P.s: Den 24 oktober kommer Alina till Linkan, tjoho! Längtar som aset! D.s.

2 kommentarer:

Alina sa...

Jag lääääängtar också!
Ha en fin dag!

fredrica sa...

Du är störd, sluta träna så jäkla mycket du kommer gå sönder!!
Varför skriver du inte att du längtar tills jag kommer den 29 oktober? :(