söndag 18 oktober 2009

Pannkaka!


Jag har varit på att uppdatera, sorry! Igår tränade jag och Emma bodystep vid elva och vid ett mötte jag upp Mian för att käka buffé på Ghingis, mums! Ghingis är en kinesisk resturang här i stan som har världens bästa buffé, både sallad och varm mat. Lyxigt värre!

Under gårdagen hände det inte mycket mer. Både jag och Robin pluggade (fast han var duktigare än mig och skrev hela sin hemtenta på en dag). Under kvällen åt vi god mat, drack otroligt gott vin och dampade. Härligt!

Har precis lagt ut massa annonser på blocket (dyr studentlitteratur som jag hoppas kränga), ska snart börja göra lite pannkakor (perfekt söndagsmiddag) och sedan är det dags att dra till gymmet och bodypumpen. Blir dock ensam idag, tråkigt... Men ikväll är det Wallander, TJOHO! I LOOOVE :).

Nej, dags till verkligheten och pannkakorna.

Inga kommentarer: