lördag 10 oktober 2009

Lite slö

Efter en superkväll hemma hos Tommy och Elin är jag och Robin rätt slöa nu. Vi spelade tre olika spel och varvade detta med tre olika måltider, hur kul som helst! Dock kom jag sist i båda de första spelen; alfapet och "Med andra ord". Däremot vann jag och Robin den sista som var mer av ett parspel. Det måste väl betyda att jag och Robin känner varandra bättre än Tommy och Elin, trots att de varit tillsammans så månader längre än jag och älsklingen, inte illa ;).

Vi har precis druckit upp kaffet och skall snart ta tag i våra liv. Idag skall här spelas squash! Jag ha aldrig prövat men Robins spelar typ en gång i veckan med Tommy. Förhoppningsvis är jag inte skitkass :).

Annars blir det en lugn dag, jag ska kanske läsa lite inför nästa kurs men överlag blir det slappandes framför tv:n. Ikväll blir det god mat och kanske någon film.

Hej på er sålänge!

Inga kommentarer: