torsdag 8 oktober 2009

Ont i höften.

Tandläkaren gick superbra, jag hade perfekta tänder :) Dock är mina visdomständer i underkäken på G, man undrar ju hur det kommer sluta...

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, efter tandläkarbesöket gick jag hem till Emmie en stund för att snacka skit och bara ha det trevligt. Vi tryckte in en liten liten shoppingrunda också, inget allarligt!

Pratade med Vickan på skype förut också, hur kul som helst. Saknar min lilla fjant borta på Malta!

Kom precis hem från ett StepExpress-pass. Härligt härligt. Tror att jag sträckte mig igår eller något så jag haft ont i höften hela dagen. Inte kul alls. Så nu blir det till att vila några dagar.

Mot TV:n och Unga Mödrar. PUSS

2 kommentarer:

Alina sa...

Vad gör Vickan på Malta?

Anonym sa...

Du är allt lite klen.